کد خبر: 1239406
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
سردار امیرعلی حاجی‌زاده
شکی نیست که دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیرو‌های انقلاب است، هرچند برخی از نیرو‌های منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزد‌ها از نامزد رقیب ایشان حمایت کرده باشند

شکی نیست که دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیرو‌های انقلاب است، هرچند برخی از نیرو‌های منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزد‌ها از نامزد رقیب ایشان حمایت کرده باشند. بنابراین نیرو‌های انقلاب شایسته است از هرگونه اظهارنظر درباره فرآیند انتخابات و میزان رأی ایشان که خلاف این حقیقت مسلم را نشان دهد، پرهیز کنند؛ و حتی اگر مطلبی در نقد رفتار مدعیانی نوشته می‌شود که ادعای حمایت از نامزد پیروز را داشتند، نباید چنین مطالبی به‌معنای خدشه به رأی رئیس‌جمهور پیروز تلقی شود. ما فرآیند برگزاری دو انتخابات و مشارکت مجموعاً ۵۵ میلیونی مردم و انتخاب یکی از نامزد‌های صالح ریاست‌جمهوری را به‌عنوان «نامزد اصلح از نظر مردم» چونان بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامی و از پیروزی‌های چشمگیر ملت ایران در نیم قرن حیات سیاسی خود می‌دانیم. 
نگاه درست این است که با فاصله کوتاهی از شهادت رئیس‌جمهور محبوب سیدابراهیم رئیسی، دو انتخاب با فاصله یک هفته و با حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران برگزار می‌شود. در طی این مدت کشور با آرامش اداره شده و کوچک‌ترین مشکلی حادث نمی‌شود. نیاز به توضیح ندارد که چنین حوادثی در کشور‌های دیگر می‌تواند منشأ بحران‌های بزرگ باشد. ملت شریف ایران از بین کاندیدا‌های مورد تأیید شورای نگهبان، آقای دکتر پزشکیان را انتخاب می‌کنند. قطعاً رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور ۱۶ میلیون رأی‌دهنده به ایشان نیست بلکه او امروز رئیس‌جمهور ۸۵ میلیون نفر است و باید همه ملت و مسئولان با حمایت از دکتر پزشکیان به اجرای برنامه‌های وسیع کشور کمک کنند و به یاد داشته باشیم حمایت از کاندیدای خاص و رقابت، مربوط به قبل از انتخابات است. امروز نظام اسلامی، ملت بزرگ و شریف ایران و در رأس همه، مقام معظم رهبری پیروز میدان هستند و باید به واسطه این پیروزی، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار